2020. aug 03.

A Paradicsomban

írta: Kurunczi Mária
A Paradicsomban

snail-83672_1280.jpgMár minden állat a Paradicsomban érzi magát nálam. A meztelen csiga, a gyík, aki lebukott előttem, mielőtt elszaladt volna, láttam, hogy valamit rág, piros volt a szája.

Aztán egy béka mászott ki a levelek alól, nem leveli volt, így az esőjóslás, sőt az eső is elmaradt. Ő is az én paradicsomomra pályázott. Végül felfedeztem egy vakondtúrásszerű építményt, amit a kósza pocok emelt ki a földből, és a tetején szép piros megrágott paradicsomok voltak.

Az anyjukat! Minden állat az én kertem nézi Paradicsomnak? Hol van Ádám és Éva, mert almafám is van, bőven termő. És a jó Isten? Itt megálltam egy percre izzadt homlokom letörölni, amikor egy feketerigó szállt le elém, hogy apró koktél paradicsommal a csőrében távozzon. Most már megnézem a növény és állathatározó szótárt, mit is esznek ezek az apró jószágok. Vagy már mindenki átment vegetáriánusba?

Kép: Pixabay.com

Szólj hozzá

Fősodor Curia