2017. júl 18.

Vásárlás

írta: Kurunczi Mária
Vásárlás

fortepan_66670.jpgA minap betértem egy élelmiszer boltba vásárolni. Miután mindent megvettem, beálltam a pénztárhoz. Kifizettem a tételeket, bepakoltam a szatyromba, s csodálkoztam, hogy nem elég egy szatyor. Elővettem még egy kisebb reklámtáskát, és pakoltam. Amikor befejeztem, a mögöttem lévő 30 év körüli fiatalember megszólalt: Elnézést, elkérhetem a szatyrot IS?

Nézek rá csodálkozva, majd egyszer csak leesett, a második szatyorba az ő vásárolt dolgait pakoltam. Kínosan éreztem magam, s odaadtam a csomagot, a csomagját. Ő csak annyit mondott: bocsánat, kézcsókom…és elment.

Néztem utána, s csak percek múlva ocsúdtam fel, hogy miért nem szólt hamarabb, vagy a pénztáros szólt volna, hogy már elpakoltam, amit kifizettem…

Ez már tényleg az öregség?

Kép: Fortepan 66670
Budapest VIII. kerület, Blaha Lujza tér, Corvin Áruház.
Évszám: 1981
Orig: Magyar rendőr

Szólj hozzá

Fősodor Curia