2017. nov 29.

Hacsek és Sajó Karácsony előtt…

írta: Kurunczi Mária
Hacsek és Sajó Karácsony előtt…

hlatky_kibedi.jpgHACSEK: Adj Isten Sajókám, hogy s mint, hetek óta nem láttam már, Hál Istennek!
SAJÓ: Nem is láthatott, mert Olaszországban voltam.
H: Nem is tudtam, hogy ilyen nagy utazó lett.
S: Nem vagyok utazó, csak a feleségem kedvéért mentem oda.
H: Miért, a felesége ott nyaral?
S: Nem nyaral, maga idióta, télen nem szoktak nyaralni. A feleségem itthon van, csak vettem neki egy festményt.
H: Ne mondja, és milyen színű? Olyan cinóberkék?
S: Vén hülye! Cinóberkék nincs is, csak enciánkék.
H: Enciánkék? Nem Tiziánkék?
S: Olyan sincs, maga idióta, csak Tizián-vörös.
H: Tizián vörös volt?
S: Nem, Tizián olasz volt.
H: A fenébe, de nagy ez az Európa! És a felesége mit szólt a képhez?
S: Semmit, felakasztotta.
H: Tiziánt?
S: Nem, a képet, maga hatökör. Én nem is tudom, miért állok szóba egy ilyen alakkal?
H: És aztán levágták a kötelet?
S: Miféle kötelet?
H: Amire a felesége föl volt akasztva.
S: Maga abortuszszökevény! Nem a feleségem volt fölakasztva, hanem ő akasztotta fel a képet, és nem kötélre, hanem a falra. Ha tudom, hogy ilyen tökkelütött, nem jöttem volna ide.
H: Holnap eljön?
S: Nem jövök, Karácsonyi vacsorára vagyok hivatalos, ahol finom mákos guba lesz.
H: Mákos guba? Én azt hittem a guba pénzt jelent, erre kiderül, hogy vacsora.
S: Istenem, de tökéletlen maga! A guba csak csúfneve a pénznek, az igazi mákos guba pedig egy karácsonyi étel. Erről jut eszembe, maga hol tölti a karácsonyt, talán a barmok közt, mert odavaló?!
H: Miért is ne, a kis Jézus is ott töltötte a karácsonyt, mégse volt semmi baja…
S: Na, most már mars ki! (Elmennek)

Kép: Kibédi Ervin és Hlatky László, mint Hacsek és Sajó a Berlin Pódiumon

Szólj hozzá

Fősodor Curia