2018. már 07.

Lujza és Jenő Nőnapkor

írta: Kurunczi Mária
Lujza és Jenő Nőnapkor

_fortepan_56176.jpgJenő oldalt áll, kezében üveg, pohár, iszogat.

Lujza: Jenő, gyere már! Jenő, csak rád várnak a nők, gyere már!

Jenő: Kik várnak rám?

Lujza: Hát a nők, gyere már!

Jenő: Miért pont rám várnak a nők, Lujza?

Lujza: Azért Jenő, mert azt írja az újság, hogy ma nőnap van, és minden nőt illik köszönteni.

Jenő: (iszik egy pohárral) Hát akkor Isten éltesse a nőket!

Lujza: Te Jenő, te engem már fel sem köszöntesz?

Jenő: (egy szál virágot ad át, s kezet csókol) Isten éltessen Lujza, Isten éltessen!  (azzal újra iszik egy pohárral)

Lujza: Látod, Jenő, milyen rendes is tudsz te lenni! (kicsit később) Mondd Jenő, szeretsz te engem?

Jenő: Hát persze, hogy szeretlek Lujza (azzal iszik még egy pohárral, s közben forog az üveggel, és csókolgatja az üveget) Úgy szeretlek, imádlak! De szeretlek!

Lujza: Te Jenő, ha ennyire szeretsz, akkor, akkor én a kedvedért fogyókúrázni fogok.

Jenő: Mit csinálsz Lujza?

Lujza: Hát fogyókúrázom, mert azt írja az újság, hogy új fogyókúrás eljárást találtak fel.

Jenő: Jól van Lujza, te fogyókúrázol, én iszom! (újra tölt magának)

Lujza: Te Jenő, te már megint iszol? Miért növeled a statisztikát?

Jenő: Mit csinálok én, Lujza?

Lujza: Hát növeled a statisztikát, mert azt írja az újság, hogy Magyarország a harmadik helyen van az alkoholfogyasztásban.

Jenő: Csak a harmadik helyen, Lujza? Hát akkor hajrá hölgyeim az első helyért (azzal az első sorban lévő hölgyeket is kínálja) Isten éltesse a Nőket!

Lujza: (sírva) Te Jenő, ha te ennyire iszol, akkor én most azonnal elválok tőled!

Jenő: (kikapja a Lujza kezéből a virágot) Hát akkor Lujza, köszöntsön fel téged a római pápa!

(meghajolnak)

Kép: A Rádiókabaré felvétele, Jenő és Lujza: Major Tamás és Psota Irén színművészek.
Évszám: 1979
Fortepan 56176
Orig: Rádió és Televízió Újság

 

Szólj hozzá