2017. sze 23.

A háromszázas csaj…

írta: Cabe Ferrant
A háromszázas csaj…

_fortepan_66471.jpgA lakótelepen a 80-as évek végén igencsak elharapózott az a szokás, hogy a parkolóban álló kocsik tankjából éjszakánként leszívták a benzint. Reggel a gyanútlan autótulajdonos sietne, de nem indul a kocsi.

Később, miután több alkalommal én is így jártam, rászoktam arra, hogy reggelenként átmentem az Algyői útra, (Szeged) s a benzinkútnál mindössze háromszáz forintért tankoltam. Ez körülbelül elég volt egy egész napra…

Heteken keresztül így ment, amikor egy reggel kiszállok a kocsimból, s hallom, ahogy az egyik benzinkutas mondja a másiknak:

- Itt van a háromszázas csaj.

Nem tudtam, hogy dühös legyek vagy nevessek ezen, a végén az utóbbinál döntöttem, s végül is tényleg nem vagyok százas – csak háromszázas...

(A történetet írta: Kurunczi Mária)

Kép: Szolnok benzinkút a mai Márai Sándor parknál, háttérben a Konstantin utca házai, jobbra a Rákóczi utca torkolata.
Fortepan 66471
Évszám: 1980
Orig: Magyar rendőr

Szólj hozzá

Fősodor Curia